måndag 1 november 2010

What´s up?!

Idag vaknade Ilon 05.00...jojjomänsan....inte fattar väl den lillkroppen att vi ställt om klockan inte! Var ändå lite förutseende och gick och la mig halv tio igår...TUR!!!! Så idag har vi lekt massor. Vi brukar gå och handla på måndagar vid tio elva tiden och då passar vi på att leka lite i lekparken! Mysigt! Ilon stupar titt som tätt och käkar sand mm... men de gör inget så länge han e nöjd och glad! Noah leker alla möjliga roll lekar nu... så jag ska vara allt från Pirat till pappa...till lillebror eller katt!



Ilon har sin nya fiiiina mössa som han fick i tidig födelsedags present av Faster Anna och Thomas!
Noah fick oxå en ny men just idag var det den ärvda Milo mössan som skulle på!
Ja i helgen tog vi en tripp upp till sundsvall. Första stoppet var Himlabadet... så mysigt att vara där hela familjen och INGET brandlarm gick heller...! Blev inget fotat där tyvärr! Bägge barnen ÄLSKAR vatten så det var en riktig höjdare!
Sen åkte vi till Anna och Thomas som bjöd på underbar middag med kött/potatisgratäng/vitlökssås/bea och sen fruktsallad på kvällen...mums!!!!
Söndagen så var vi ute på fm...gick till en lekpark och jag och Anna tog en prom med Molly! Skönt att gå utan vagn en stund...händer ju inte allt för ofta!
Jag körde både till och från sundsvalll! Det gick bra men var lite läskigt i sundvall iom att jag inte hittar så bra...inte när jag sitter bakom ratten iaf!!!! Och på vägen hem så låg solen så oerhört lågt så det var riktigt obehagligt att bli så bländad som jag blev!


Vi har haft det bra sen sist och nu ska vi ladda inför grabbarnas födelsedag 8/11

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar