tisdag 7 december 2010

Life as it is....

Ibland finner jag inte orden....

Befinner mig mitt i 30års krisen...jo det är sant...jag trodde folk skämtade om kriser men ack så jag bedrog mig....
Jag ältar, oroar mig, analyserar och jag tror jag förstör för mig själv.
Det är tur att jag har vänner jag kan spy ur mig till....TACK GIRLS!

Och när livet inte är på topp så orkar jag inte skriva om "småsaker" som att jag bakat eller dylikt... låtsas om att allt e great!

En nära till mig mår inte bra, är sjuk och vi vet inte hur det ska bli... detta tar på mina krafter och jag önskar jag kunde göra mer eller nåt... Ni som känner mig vet vad det handlar om!

Jag lever just nu i en berg och dalbana där jag ena stunden e sååå lycklig för att jag har (man, barn, familj mm) men sen så ältar jag allt annat i den andra (jobb, livet, hälsan, lyckan och U name it)

Vet inte om fler känner igen sig men detta förklarar lite varför jag inte skriver så ofta....

I will be back med mer energi och kraft snart.

(har iaf börjat göra saker jag mår Riktigt bra av: läsa pocketböcker igen, sover fmlurar med Ilon på tis eller ons när vi e själva såååå skönt! 2½ timme idag!, struntar i att städa och leker med barnen istället)

Dom bästa av dom bästa
KÄRLEK

2 kommentarer: