måndag 26 mars 2012

Oros moment....

Igår tittade jag å D på en Irene Huss film, om nån mördare som hade en discjockey på ett uteställe till hjälp att hälla GHB i follks drinkar så dom blev drogade och sen tog dom dom utan för för att sedan utsättas för div tortyr och övergrepp.... Usch jag fick sååå ont i magen. Tänk att våra fina killar ska ut på krogen, ut på vägarna och allt ja allt som kan hända..... SUCK... kunde aldrig föreställa mig att jag skulle känna mig så orolig.

Men allt det har ju vi gjort oxå såklart och vi lever ju men det känns som att det är så mycket hemskt som händer nu för tiden. Ja jag börjar nog bli gammal. :-)

Idag är vi hemma och kurerar oss. Ilon har haft feber sen i torsdags. I fredags när jag kom hem från jobbet så hade han 40,7!!! Uffaligen....Sen har han till och från varit pigg och hängig.
Noah är ju pigg däremot och då blir det ju lite obalans i tillvaron...haha.... Inte sams speciellt mycket med andra ord.
På em kommer D hem och löser av mig för då ska jag till frissan.... WOHOOOO ni som känner mig vet ju att jag går till frissan typ högst 2 gånger per år...
Jag ska å till Sara Dolk som har jobbat med mig på KappAhl och nu utbildat sig i östersund i 1 år och nu jobbar på Salong På Håret. Hon har gjort ett hästjobb och varit borta från sin familj på veckorna och kommit hem på helgerna.... MODIGT!
Min andra frissa har ju precis fått en liten Teddy att ta hand om nu hon!!! :-)
Denna gång är det fokus färg och sling... För att sen framöver kanske klippa en annan frisyr... hmmm.... KUL!

Nu en till kaffe kopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar