fredag 20 april 2012

Nytt jobb!!!!

Ja nu har det hänt, jag har fått ett nytt jobb!
Den 2 maj börjar jag på Hälsingetidningar som säljare.
Det känns så himla bra i min mage, känslan är fantastisk. Jag har länge kännt att jag vill utmana mig själv mer och sökt efter nya möjligheter. Nu har ödet och tur och ja jag tror ju att allt har en mening lett mig till HT. Det kommer säkerligen bli väldigt tufft att komma in i ett helt nytt arbete men så laddad som jag är nu så hoppas jag att det ska gå bra!

MEN såklart så känns det väldigt vemodigt att efter 11 år på KappAhl lämna dom. Och mina gohjärtan som jag jobbat med där kommer jag att sakna väldigt mycket. Tur att vi kan ses ändå. :-)
Ska nog allt glida in där på mina lunchar och shoppa guldlkornen och kramas me mina goingar! ;-)

Livet är till för att levas så se till att följa era hjärtan och ta varje chans till utveckling. Lita på magkänslan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar