måndag 26 september 2011

BERLIN!!!!!!

Ja vi drog ju till Berlin, mina bästa tjejer å ja!
8st girls packade väskorna å såg fram emot en härlig resa!!!!





En lunch på arlanda innan planet lyfte!


Väl i Berlin fick vi fråga oss fram om väg och biljetter. Titti som var halvt drogad av "rädd för att flyga piller" och vin skickades fram till infon...haha..Tur Fia som dessutom är grym på tyska klev in i matchen och hjälpte till!



Behöver jag säga att vi skrattade mycket från början till slut?!


Första killen vi stöter på är...jajjamänsan...SVENSK.... haha...tur hade vi för han hittade grymt bra!


Pustar ut i ett av våra rum innan en tur på stan som jag och Elin skippade första kvällen i stor brist på sömn... grymt skönt att sova ut....


Jo det blev en del kartläsning också men faktiskt inte alls svårt att hitta i Berlin!


Vin till lunchen var ett måste... MYSIGT!!!!! Långa frukostar och långa luncher var standard och väldigt trevligt! Det förvånade mig lite att Berlin bjöd på väldigt god mat och till bra priser.... Att rekommendera!




På väg tillbaka efter en dags shopping!


Rester av Berlinmuren.


Checkpoint Charlie... Övergång mellan öst och väst.






Vägkonst!!!! Anna tittar lite närmare än övriga... HAHA!


BERLINMUREN, måste vi ju känna på.....





Fina flickor!!!! Goda billiga drinkar.... sen att en Margerita inte riktigt ser ut som en Margerita är en annan sak... ;-)



NÄMEN ser man på att mitt frikort skulle dyka upp hade jag inte räknat med!!!!


Skämt åsido så gick jag, Titti, Sara och Erika på Madame Taussuads vaxkabinett och träffade en del celeberties....






En starbuckspaus i shopping och citylife behöver man!





Sista kvällen gick vi 5 på en drinktur i nattens Berlin, en helt fantastisk kväll med goda drinkar, många skratt och med goda vänner... HÄRLIGT!


Bildbevis till Noah att mamma faktiskt flög med ett stort flygplan!


Berlin var en otroligt härlig stad och vi hade såååååkul. Så många minnen vi har och kommer att få tillsammans.

2 kommentarer:

  1. Helt suveränt var det!!

    Snygg bild på vägkonsten... möhöhöhöhö...

    Puss! //Anna

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder från en härlig resa!
    Undra var vi styr kosan nästa gång?
    Kram

    SvaraRadera