onsdag 7 september 2011

30år!

Så kom dagen D.... Jag blev 30!!!



Min 30års kris är avklarad sen ca ett år tillbaka så nu var det ju bara att fira loss!Efter att funderat hit och dit så fick det bli en fest i vårt uthus!



Med mycket hjälp av nära och kära blev det hur fint som helst... tänk vad lite björk, vita dukar och annat krimskrams kan göra och sist men inte minst ALLA fantastiska vänner som kom och gjorde min kväll till en kväll jag kommer minnas för alltid!!! TACK TACK till er alla!



Dukat och klart!






Först på plats Ylva och min bror Daniel!




En musiktävling ala Hermansson fick genieknölarna att gnuggas!




In på nattakröken så rykte matbordet och blev dansgolv!!!!!



Ja vad säger man. jag intog sängläge 6:00.... PARTY!


Nu undrar jag hur det kommer bli att fylla 40.. vad säger ni brudar... New York???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar