fredag 15 oktober 2010

Helg igen...

Helt otroligt.... har varit hos mommo nu nån dag... Igår kom vi hem och tidigare på dan så ringde vår granne till Daniel på jobbet... Vår studsmatta hade blåst opp i en Telestolpe....HELT GALET...missade att ta kort på det...I vilket fall så var det ju bara att försöka baxa ner den... Fick hjälp av faffa...Tur!

Så idag har vi vintrat den... gick bra faktiskt. Jag trodde Noah skulle "go bananas" när den skulle tas bort men icke...han hjälpte till så snällt så!

Idag har barnen varit lite osams och det har blivit en del fighter... Men det är väl så det är med syskon och jag blir så ledsen på mig själv när jag bristerv å blir sååå arg... det är ju mitt tålamod som tryter... uscha... Men ibland blir jag galen på gnäll, gnäll, gnäll åter gnäll.....

I nästa sekund så bjuder Noah Ilon på alla sina leksaker, fika och ja allt... å Ilon sitter snällt vid sidan av Noah och bara tittar på när han bygger lego eller vad det nu är...istället för att riva i allt!

Livets hårda skola...

NU Idol!

Kramar Bon Noit

1 kommentar:

  1. Helt sjukt det där med studsmattan! :-) Det måste ha blåst rejält.

    SvaraRadera