måndag 4 oktober 2010

Helgen!

I helgen har vi haft det kanon! Lördag förmiddag så tog vi en prom ner till fammo å faffa för att låna plugg till en tavla som ska upp! Härligt höstväder... Så Ilon sov som en kung i vagnen ute och då passade jag å Noah på att lira lite boll i trädgården och jaga varann... det är det roligaste som finns nu...jaga, panga, brottas mm....


Ilon sussar gott, Noah visar upp fina knivar som finns i lekstugan hos fammo å faffa... En av kalvarna i denna hög var rackarn som smet häromdan....
På kvällen var jag bjuden till Anna på middag som sen avslutades med en utgång! Catrin var oxå där och vi hade en MYCKET trevlig kväll vilket kanske syns på våra HÄRLIGA leenden...haha...Smile!


Idag har jag och barnen varit själva hela dagen och Daniel har nu vintertid och slutar 16.15 istället för 15.30...tänk vad den stunden kan kännas lång! Vi liksom går å väntar på em på att han ska komma hem... i och med att vi varit uppe sen typ 6 så har vi ju hunnit avverka en hel del lekar redan innan 10... Idag var vi en sväng till lekparken också å det var mysigt...
Sen fick jag kanon tips från Anna om gipsfigurer..måste inhandlas!!! Det älskade jag när jag var liten och Noah gillar ju att pyssla så jag tror att det skulle uppskattas!
Imorrn ska jag och Ilon vara hemma själva men ska få besök av Ylva också... de blir mysigt de!
Onsdag åker vi till Sara och Lisa....Längtar... Usch vi kom på att vi inte setts sen jag fyllde år...usch...skämmes på oss!
Torsdag mammagrupp ev. om Noah vill.... annars är vi hemma! Eller så kanske vi hälsar på hos mommo!!!
Tänk vad veckorna springer iväg...å nån dag framöver ska jag väl klämma in en liten uppkörning oxå...hmmm!!!
Hörs snart igen!

1 kommentar:

  1. Hoppas du snart blir frisk så vi kan ses! Kram Sara

    SvaraRadera