fredag 1 oktober 2010

Jag liksom bara gliiider fram...

hahaha... sorry att jag tjatar men de e ju så gött att jag klarat provet!

Idag har vi haft en riktig mysdag ja å boysen. Började dagen med mys i soffan och film som Noah hyrde i stan när vi sov hos mommo! Sen har vi bakat, cyklat, studsat... ja lekt med allt man kan tänka sig! Jo jag hann faktiskt dammsuga idag... kan gå ett tag mellan gångerna! Prioriterar att ha nöjda glada barn mer än ett helt dammfritt hem!!!!


Coooola killen gled fram på sin hoj idag! Dök även upp en liten kalv som rymt från sin hage...tänkte väl jag å om inte det inte skulle bli nån ko-story iår! Fick ropa efter bonden men så kom han åkandes i sin traktor och kalven fick vackert hoppa in i sin hage igen... Jojomänsan...vi bor på landet vi!!!
Gissa om Ilonpilon e nöjd på Noahs traktor...varv på varv runt studsmattan.... han verkar njuta...lite för mycket kanske.... uffa...ingen bondekarriär, tack!



Jo man får känna sig besegrad i studsmatte träsket.. den e riktigt skoj...Noah ÄLSKAR den! Och det känns som att han behöver rasa av sig liiite energi ibland!
Och medans så kan ju Ilon åka traktor runt å plötsligt e de lite frid och fröjd!
Efter fredags mys med glass i strut så kan det se ut så här.... gounge!
NU ska jag njuta av att inte behöva läsa teori utan kan bara gosa i soffan å ha det gotteligottgott!!!

3 kommentarer:

  1. Hej!! Åh vad roligt med en till blogg! Ska bli roligt att följa dig här! Grattis till teoriprovet!! Har du fått tid för uppkörning?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej pinglan! Jo jag har ju fått en tid ja... Hihi! Snart snart...hehe!

    SvaraRadera
  3. Spännande!! Då väntar jag på att få höra ett JIPPIEEEE som hörs ända till Årsta! ;)

    SvaraRadera